Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Counter- and alternative narrative (CAN) campaigns have become a widely used tool in contemporary efforts to prevent and/or counter (violent) extremism (P/CVE). However, one element is conspicuously absent from the discourse: There is little engagement with CANs as narratives and neither CAN theory nor practice are based on existing research findings on narrative persuasion processes. This is a crucial gap in the current CAN approach. Not situating CANs within the broader discourse on narrative persuasion and drawing from the insights narrative persuasion studies offer significantly weakens the theoretical foundation, practical development, (storytelling) quality, and analysis of CAN campaigns. This book addresses this research gap and transfers concepts, theories, and insights from narrative persuasion and storytelling research to the context of P/CVE narrative campaigns. The author demonstrates that the often-criticized CAN approach can be improved significantly by understanding CANs as narrative persuasion campaigns and grounding them in existing research detailing how to tell entertaining and persuasive stories.