• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Management
  4. Stakeholder Management and Social Responsibility

Stakeholder Management and Social Responsibility

Concepts, Approaches and Tools in the Covid Context

Ovidiu Nicolescu, Ciprian Nicolescu
€ 97,95
+ 195 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The main objective of this book is to provide an innovative set of concepts and tools regarding company management, internal and external stakeholders and social responsibilities, reflecting the necessities and opportunities generated by the digital transformation, the transition to a knowledge-based economy, and the COVID-19 crisis. The book, based on a holistic vision and contextual approach of business, contributes to the development of company management and stakeholder and social responsibility theories and practices, being structured in 12 chapters.

The original company management vision, approaches, and tools are based on three pillars: a new "manager-relevant stakeholder" rather than "manager-subordinate" managerial paradigm; a new type of company social responsibility rather than corporate social responsibility; and a new concept of company-relevant stakeholder rather than that of salient stakeholders. The book contains two innovative managerial mechanisms: the managerial synapse and company-relevant stakeholders-based management system able to help companies and stakeholders face successfully the challenges of digital transformation and the COVID-19 crisis and to generate greater organization functionality and performance.

The book will be of interest to company managers and management specialists, management academics, consultants and researchers, and MBA students interested in a style of management with social responsibility at the forefront.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
376
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032109237
Verschijningsdatum:
25/09/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
530 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 195 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
LANG LEVE LEZEN

Ontmoet topauteurs in onze winkels

tijdens het Feest van het Boek van 24 t.e.m. 26 oktober
LANG LEVE LEZEN
Feest van het Boek
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie korting
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.