Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sport is a growing industry with enormous numbers of people now involved in the management and administration of sports, fitness and exercise. Whether voluntary, public or commercial sectors, all can benefit by improving the practice and delivery of the management of sport and its organisations. This text is designed to help all those delivering sport to deliver it better and includes: - What's different and special about sports management? - The voluntary sector - Event management and marketing - Marketing, fundraising and sponsorship - Managing staff and volunteers - Organisational management principles - Legal issues including health and safety - Case studies - both local and national. Full of practical examples this book reveals sports management in action, showing how good management helps us to deliver better sports participation, at all levels. This book is a must for undergraduates as well as an invaluable tool for professionals in sport management and administration in the private public and voluntary sectors.