Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Managing the Nexus. Any successful manager in sport must have a clear understanding of how the media works and the skills to manage the communication process. Now in a fully revised second edition, Sport and the Media is the only textbook to combine in-depth analysis of the sport media industry with a clear guide to practical sport media management skills. This updated edition includes a wider range of examples and cases, as well as four completely new chapters covering social media, managing the media, the sports journalist and the role of the sport media manager. A new companion website provides additional teaching and