Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sponsoring als communicatie-instrument Uit het grote aanbod van producten en diensten maken we dagelijks onze keuze. Maar wat geeft nu de doorslag? Naast de traditionele middelen zoals het product (prijs, kwaliteit en eigenschappen) en de service kan een grote rol zijn weggelegd voor uitstraling. Uitstraling van het bedrijf of het merk wordt gecre?erd door communicatie. Sponsoring is voor ondernemingen het communicatie-instrument bij uitstek om zich te onderscheiden van de concurrentie en om de eigen identiteit uit te drukken. Want sponsoring is communicatie door associatie en dus veel meer dan alleen een naam verbinden aan een project! Sponsoring als communicatie-instrument: een boek voor kleine en grote bedrijven en voor sponsorzoekers en gesponsorden.