Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When Derek Yu released Spelunky for free in 2008, his roguelike-inspired platformer took the indie game community by storm with its combination of classic platform mechanics, extreme difficulty, and random level generation. Four years later, Spelunky's HD remake went on to become PC Gamer's Game of the Year and earn perfect scores from Polygon and Eurogamer. But how is a perfect game made? Spelunky is Boss Fight's first autobiographical book: the story of a game's creation as told by its creator. Using his own game as a vehicle, Derek Yu discusses such wide-ranging topics as randomization, challenge, indifferent game worlds, player feedback, development team dynamics, and what's required to actually finish a game. Grab some ropes, a mattock, and your favorite pug—this book is going to dig deep.