Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
"Ben may only be pretending to be the 'Chosen One'—but I’ve definitely chosen this one as my favorite new fantasy series.” —Max Brallier, #1 New York Times bestselling author of the Last Kids on Earth series
How far would you go to play the hero? One seventh grader gets way more than he bargained for when he is swept into the fantasy quest of his gaming dreams in this funny illustrated series full of adventure and twists.
It’s not so easy being the Chosen One (or in Ben Whitlock’s case, pretending to be the Chosen One). Sure, when you’ve been mistaken for a long-prophesied hero by a teenage girl/mysterious assassin and transported to a fantasy realm you're supposedly destined to save, you don’t have to worry about things like math homework. But when flying narwhals are trying to blast you into oblivion (gulp) and a bunch of old mystics in flip-flops want you to enter something called the Gullet of Eternal Torment (double gulp), suddenly a C in algebra doesn’t seem like such a big deal.
Back in the real world, Ben preferred to escape into fictional adventures and role-playing games. But the more he learns about his true quest, the more he realizes that being a hero goes way beyond rolling a few dice. . . .