Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pour le psychologue, la perception fait partie de ces processus «internes» qui révèlent la manière «informante» dont l'esprit construit son réel. Pour le sémioticien, loin d'être l'apanage du for intérieur de l'individu générique, la perception est le fruit d'activités interactives et subjectives de médiations de significations. L'Association Suisse de Sémiotique avait invité en avril 2001 un groupe de spécialistes d'horizons divers à venir confronter leurs objets d'études, ayant tous trait à l'usage des signes. Cette rencontre permit d'apercevoir la tâche qui incomberait à chacun pour jeter des passerelles entre ses conceptions et celles des autres, en même temps que l'intérêt à concevoir cet entre-deux. Le psychologue ne parle-t-il vraiment plus des systèmes psychologiques comme de machines? Le sémioticien pourrait-il alors s'appuyer sur son investigation du processus perceptif pour y fonder une sémiotique? Des deux côtés, on lira à ce sujet des questionnements pessimistes et optimistes.