Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Hindu world is permeated by sound: drums, bells, gongs, cymbals, conches, flutes, and an array of vocalizations play a central role in worship. Guy L. Beck contends that the traditional Western focus on Hinduism's visual component has often been at the expense of the religion's most important feature-its emphasis on sound. In Sonic Theology Beck addresses this longstanding imbalance, contending that Hinduism is essentially a sonic theology. Beck argues that sound participates at every level of the Hindu cosmos. Comparing the centrality of sound in Hindu theology to its place in other religions, Beck raises issues about sound and language that not only reshape our understanding of Hindu worship but also invite a fresh approach to comparative theology.