Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This narrative inquiry explores how the Songs of the Spirit Native American Flute curriculum impacted spiritual and emotional aspects of the learning and lives of Aboriginal students, their families, their parents, and their school community. My research took place at an urban Aboriginal high school in Saskatchewan from January to March, 2006. When participants heard the music, it [sounded] so eloquent and so spiritual. It [was] almost like the flute [was] weeping, (Onawa Gaho, Recorded conversation, March 17, 2006, p. 5) bringing about a calmness to the anger that some [Aboriginal students] have (Sakima Qaletaqa, Recorded conversation, March 15, 2006, pp. 25-26). The research findings indicate the Songs of the Spirit curriculum, in honoring the holistic nature of traditional First Nations teachings, invites Aboriginal students functioning in vigilance mode to attend to their emotional and spiritual needs. They speak to a need for rethinking curricula in culturally-responsive ways, for attending to the importance of the arts in education, and for reforming teacher education.