Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
SOM journal 7 is the most recent issue in a continuing series presenting the work of SOM in the context of a critical discussion. The process of review by a jury is a daring enterprise unique to SOM. The jurors for this issue were Erik Olsen, Rita McBride, Peter MacKeith, Juhani Pallasmaa, Luis Fernandez-Galiano, Joan Ockman, and Kenneth Frampton. The jury was held May 19, 2010 at the Seagram Building, New York, New York. The essays included are: Kenneth Frampton, Notes on the Techno-Aesthetic Evolution of High-Rise Form 1896-1997, Thomas van Leeuwen, The Myth of Natural Growth II, William Baker: Building Tall, Mark Sarkisian: Emergence and the Power of One, and Nicholas Adams: How the Leopard Got Its Spots: Lever House as a Skyscraper. Featured projects: Project Floyd, Geneva, Switzerland; PSAC II, Bronx, New York; Lotte World 2, Seoul, Korea; John Jay College of Criminal Justice, NY,NY; Chongqing River Tower, Chongqing, China; SOM Research; High Performance Building Enclosures; SOM Great Lakes and St. Lawrence River Region Plan Initiative 2010. SOM journal 7 ist der jüngste Band einer Reihe, die Arbeiten von SOM im Kontext einer kritischen Diskussion präsentiert. Dieser Prozess einer Bewertung durch eine Jury ist ein recht risikofreudiges Unterfangen.