• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Social Media Marketing All-In-One for Dummies

Michelle Krasniak, Jan Zimmerman, Deborah Ng
Paperback | Engels
€ 38,45
+ 76 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Get social with the bestselling social media marketing book

No person can ignore social media these days--and no business can afford to ignore it either. Our lives are mediated through the flicker of Facebook, Twitter, YouTube, and Instagram--and brands are increasingly interwoven with our online identities. Even for the 90% of marketers who interact with social media regularly, its pace and scale can be confusing to the point of distraction. Social Media Marketing All-in-One For Dummies helps you take a step back, make sense of the noise, and get your brand voice heard over the babble--in the way you want it to be.

These nine mini-books in one give you essential, straightforward, and friendly guidance on how to use the major social platforms to promote your business, engage your customers, and use feedback to make your product or service the best that it can be. From evaluating the right social mix and planning your strategy to the really fun stuff--like creating videos on Snapchat and TikTok, diving deep on a podcast, or looking pretty on Pinterest--you'll find everything you need to get your social ducks in a row and say the right things. And once the campaign is over, you can follow the guidance here to evaluate success and iterate on your approach, before getting right back out there for an even bigger second bite.

  • Keep up with the latest changes on Twitter, Facebook, LinkedIn, TikTok, and more
  • Blend your social side with your traditional marketing presence
  • Become more engaging and metric your success
  • Get to know your fans with user data

Wherever you're coming from--social media strategist, site manager, marketer, or something else--social media is where your customers are. This book shows you how to be there, too.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
784
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781119696872
Verschijningsdatum:
6/04/2021
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 236 mm
Gewicht:
1020 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 76 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.