Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
An influential concept in the social science literature, the theory of social capital, asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital of organizations, or Corporate Social Capital (CSC), exploring how and to what extent social networks facilitate or impede the attainment of organizational goals. This collection of papers posits a distinction between social structure and its outcomes, noting that while positive outcomes yield social capital, the structure can also prohibit and obstruct action, resulting instead in social liability. The contributing authors pay particular attention to the sets of social conditions that lead to either capital or liability, and succeed in setting a research agenda that looks toward more effective management of organizational social capital.