Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why is it important to study general social attitudes? To compare social attitudes across nations? To conduct such research longitudinally? The answers reveal the significance of such social research under unprecedented globalization, which creates imperatives for mutual international understanding. Though principally focused on Japanese social attitudes, these attitudes must be compared across nations and time, one means being cross-national attitude surveys, encompassing special methodologies and data analytic techniques. In 1953, the Institute of Statistical Mathematics began nationwide, longitudinal surveys of the Japanese way of thinking. All of the work described in this book stems from this research. This book is intended as a learning tool for those engaged in or contemplating social scientific research. At both national and international levels, survey and analytic methodologies are explored, explicated and applied to real world data.
This publication has also been published in hardback (no longer available ISBN 90 04 11853 5).