Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Is two-way immersion education associated with social and intercultural benefits? This book examines social and intercultural benefits of bilingual or two-way immersion (TWI) schooling in Staatliche Europa-Schule Berlin (SESB). The author uses quantitative methods to compare SESB with mainstream education and identifies a series of statistically significant differences between the two. These findings contribute to the well-structured argument that SESB programmes can play a role in promoting social integration and group cohesiveness within schools and potentially in the wider society. The author also makes a number of recommendations for stakeholders and policymakers, and suggests that SESB may indeed serve as a useful model for other multilingual areas of Europe.