Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Social Media is turning sales and marketing upside-down, are you ready to profit from this global shift? It's not who you know but who knows you in today's hyper-connected marketplace. Understanding the role social media and social networking play in this new dynamic, is paramount to our future success as sales professionals, marketers, and corporations. Inside you will learn: - The new rules of engagement in sales and marketing - How anyone can become a global brand in their niche using social media - Strategies and tips on influencing online "Thought Leaders" - The top social media and networking tools for today and beyond - How to effectively implement and rollout social media in your organization