Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
«El cisne» relata el mundo decadente de la monarquía austrohúngara, en una realidad impregnada de violencia y muerte, donde la ironía exquisita de Rezzori brilla en su máximo esplendor. «Sobre el acantilado» aborda, en tono desacralizador y casi grotesco, uno de los temas favoritos del autor: el abismo entre arte y vida. Este relato se inscribe dentro del subgénero de la «novela de artista», en la que, a su vez, se va enhebrando una historia policíaca con sucesos inesperados. En «Affenhauer», la base argumental del relato es el terrorismo en la Italia de los años sesenta y setenta. Aquí Rezzori consigue, mediante una trama de ficción, revelar con implacable ironía no sólo la brutalidad, las infames estrategias y la estupidez intelectual de los terroristas, sino también la forma de vida parasitaria de la alta burguesía. Estos tres cuentos, tan representativos de las tres líneas principales de la obra de Gregor von Rezzori, forman un excelente volumen.