Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Esthetics has become increasingly important feature of modern restorative dentistry and is synonymous with a natural, harmonious appearance. An attractive or pleasing smile clearly enhances the acceptance of an individual in our society by improving the initial impression in inter personal relationship. A defective smile might be considered properly as a physical handicap. The smile in one of the most important facial expression and is essential in expressing friendliness, agreement and appreciation. Often the demand for esthetics motivates the patient to seek treatment. The esthetic appeal of small variations, irregularities and asymmetries in a smile is immensely due to its naturalness. With the knowledge and appreciation of various types of beauty a dentist should be aware of the parameter of ideal beauty and should have a set of deviation as present in natural beauty within the confines of which he should decide his ultimate esthetic goal. The most exciting aspect of esthetic dentistry is, that dental practitioner can now enjoy providing the patient the treatment they want, rather than just need.