Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Eugéne Tarpon, the private-eye protagonist from Manchette’s No Room at the Morgue, appears once more for a characteristically brisk and brutal story full of unexpected comedy and feeling. Private eye Eugéne Tarpon is back to sleeping in his office, waiting for a paying job to turn up. Then he gets a call from a sometime contact in the police department. He's referring a nice old lady—a distant relative—to Tarpon; her daughter's gone missing and, the copy says, there's no finding her. There are no leads. She's gone. But the old lady's pigheaded. Do me a favor, he tells Tarpon. Humor her. Take her off our hands. Take her money, too. And, by the way, there's no need to investigate the actual business at all.
Tarpon may be down and out, but he's too much of a gentleman for that. Plus, fed an obviously fishy story, he doesn't have it in him to let well enough alone.