Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Music in the theatre (including opera and oratorio), concerts in taverns and coffee houses, ballrooms, pleasure gardens and various other venues - the musical culture of England and especially London between the Restoration in 1660 and the middle of the 18th century was exceptionally diverse by European standards. This monograph presents the panorama of the practice of listening to music within public cultural life by means of different conceptions of musically participatory to distanced musical perception. The concept of imagination proves to be central to the multisensory, rational and associative music listening of the time.