Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Did you know that India's first steam engine never ran on tracks and was actually used to run driving mills in a factory? That the maximum speed of the first commercial train in India was 4.5 miles/hour? That the country's first-ever steam locomotive could never be introduced commercially since it was destroyed in a factory blast? That the locomotive engine for the maiden rail run between Bombay and Thane was pulled by 200 coolies on streets? That there actually was a plan to build a rail network from the English Channel all the way to the river Indus? This is a people's history of Indian Railways. Anecdotes and stories are curated from the time the first wagon rolled in India, up to the advent of bullet trains.