Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In popular culture, such diverse characters as occultist Aleister Crowley, Doors musician Jim Morrison, and performance artist Joseph Beuys have been called shamans. In anthropology, on the other hand, shamanism has associations with sorcery, witchcraft and healing, and archaeologists have suggested the meaning of prehistoric cave art lies with shamans and altered consciousness. Robert J. Wallis explores the interface between 'new' and prehistoric shamans. The book draws on interviews with a variety of practitioners, particularly contemporary pagans in Britain and north America. Wallis looks at historical and archaeological sources to explore contemporary pagan engagements with prehistoric sacred sites such as Stonehenge and Avebury, and discusses the controversial use by neo-Shamans of indigenous (particularly native American) shamanism.