Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Contemporary Japanese female speculative fiction writers of novels and manga employ the perspectives of aliens, cyborgs, and bioengineered entities to critique the social realities of women, particularly with respect to reproduction, which they also re-imagine in radical ways. Harada examines the various meanings of (re)production in light of feminist and queer studies and offers close readings of works by novelists Murata Sayaka, Ōhara Mariko, Ueda Sayuri and manga artists Hagio Moto and Shirai Yumiko. Scholarship of SF in Japanese studies has primarily focused on male authors, but this book shows not only how women writers have created a space in SF and speculative fiction but how their work can be seen as a response to particular social norms and government policies.