Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sex, Art, and Audience responds to and discusses issues raised by ballet, modern dance, and non-Western performances during the 1980s and 1990s. The essays examine the subject of gender and sexuality in performances, the relationship of the dance performance to its audience, and the important but puzzling fact that dance, alone amongst art forms, lacks a reproducible text. In addition, these essays consider the development of classical style in the works of modern choreographic masters such as George Balanchine, Martha Graham, Paul Taylor, and Merce Cunningham. Through its five chapters, Sex, Art, and Audience develops an aesthetic stance of contextual viewing: dance is most productively seen in its place among other art forms, and the arts collectively as a constituent, if distinct, part of our lives as a whole.