Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In today's world which is characterized by the colour of fierce competition, the authors strive to find out the Talisman for the service providers. The mission has been to swim through the heart of the customers and find out the precious pearl (most enticing factor) from the whole exercise. This book is to provide empirical research on service quality among selected service sectors. This book makes a valuable contribution given the fact that there are only a limited number of comprehensive studies dealing with the assessment service quality with special focus on primary research among Banking, Restaurant, Hospital and Water Park.