Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The proceedings to "Serious Games on the Move 08" will contain all results of this conference on game software applications that are designed to do more than entertain. The focus of the contents lie on research results and developments in the rapidly moving field of serious games and their potential use in education and training as well as in the presentation of several showcases. The proceedings will address the following three topics: 1. Designing serious games: This topic will include innovations in the design of serious games, in particular games for use in education and training environments. 2. Embedding serious games and virtual worlds within learning programmes: Original research papers and case studies that investigate the potential for integration of serious games and virtual worlds within programmes of education and training will be the core content of this theme. 3. Tools, technologies and platforms: Under this topic the proceedings will provide information relating to serious games technologies.