Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This work addresses if and under which conditions the combination of serious games and ambient assisted living is a solution to meet the demographic change. For this purpose, multiple serious games for cognitive and physical training are developed using an agile and user-centered design methodology and evaluated with a unified research framework. The empirical studies focus on user and system factors and their relationship to attained performance and projected acceptance of these games. This work provides detailed modelling of younger and elderly users and shows that serious games are a valuable contribution, but only if certain conditions are considered. The book concludes with guidelines that leverage the use of serious games in technology augmented homes.