Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hard-edged realism determines Sergej Vutuc's black-and-white photographs, but at the same time, it is possible to see the influence of hazardous acrobatics. Vutuc's involvement in the skater scene is visceral. He has followed it for years in his photographic work; thus, an imposing body of photographs has arisen, which, for the first time in this book, enables a particular dynamic to develop. The truly sensational aspect of this predominantly youth/underground phenomenon is given proper emphasis. At the same time, in a wonderful yet simple manner, the early positions in conceptual art represented by Ed Ruscha and Dan Graham are naturally assumed once more, whereby public space, its structuring, and its socially conditioned presence are granted particular attention. Since they are characteristic of the experience of everyday life of this subculture, perception and aesthetic appreciation are honed to such an extent that we feel we are dealing with a completely new form of artistic expression.