Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The overall aim of this book is to aid the DIY artist to move towards self-sufficiency through the use of new technologies, which is achieved by defining DIY music culture, identifying the creative and business needs of the DIY artist as well as establishing a model for DIY artists to be self-sufficient. The methodology consists of a mixture of unstructured interviews, including email, telephone and face-to-face. Fifteen DIY artists were interviewed from local music scenes around the UK, in particular Newcastle upon Tyne, Manchester and London. The book identifies areas of weakness within the processes of a DIY artist s creative project relating to the artistic and/or managerial process, which can be improved through the use of new technologies. This is demonstrated in the form of the DIY musicology model.