Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Bosnian war of 1992-1995 was one of the most brutal conflicts to have erupted since the end of the Second World War. But although the war occurred in 'Europe's backyard' and received significant media coverage in the West, relatively little scholarly attention has been devoted to cultural representations of the conflict. Stephen Harper analyses how the war has been depicted in global cinema and television over the past quarter of a century. Focusing on the representation of some of the war's major themes, including humanitarian intervention, the roles of NATO and the UN, genocide, rape and ethnic cleansing, Harper explores the role of popular media culture in reflecting, reinforcing -- and sometimes contesting -- nationalist ideologies.