Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Als je programmeert ben je creatief bezig, leer je logisch nadenken en hoe je problemen oplost. Met het gratis programma Scratch leer je programmeren door allerlei leuke en interessante spellen, animaties, programma’s en andere projecten te maken. Door allerlei blokken achter elkaar te zetten maak je iets uit het niets! Laat bijvoorbeeld een figuur over het scherm lopen en maak je eigen animatie. Of maak een spel waarbij je getallen moet raden. En wat dacht je van een pingpongspel of een spel waarbij een kat achter een muis moet rennen? Het is allemaal mogelijk met Scratch. En het mooie is, je leert ook hoe je programmeert. Iets wat voor de rest van je leven handig is!
Leer hoe je: • werkt met de blokken in Scratch; • figuren (sprites) laat bewegen; • werkt met variabelen; • een programma vragen kan laten stellen; • beslissingen neemt (als/dan-, als/dan/anders- en en/of/niet-beslissingen); • herhaling gebruikt; • werkt met lijsten; • spellen, animaties, programma’s en andere projecten maakt.