Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In a hundred years of filmmaking dozens of potentially great films of master directors and artists were either never completed or not released. Many of these films are lost forever, but their little-known histories illustrate what fiction writers have known all along: People's failures often make stories more compelling than their successes. The reasons these might-have-beens never came to fruition are almost as varied as the plots themselves: Love spurned (L'Ecole des Femmes, 1941, Max Olphuls), unmanageable stars (I Loved a Soldier, 1936, Henry Hathaway), government suppression (Bezhin Meadow, 1935, Sergei Eisenstein) and fear of reprisal (Metall, 1931-33, Hans Richter) are but a few. A detailed discussion of each attempt is accompanied by cast and production credits (when available) and excerpts from scripts and other sources. Rare stills are interspersed throughout.