Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Henrik Ibsen, the father of modern drama, is still popular and well read around the world for his universal appeal and relevance. It must have been a great challenge for Satyajit Ray, legendary Indian film maker, to adapt Ibsen's play for the film medium for a completely different people with a different culture. This transformation has brought a new outlook in the film Ganashatru. Ganashatru is a strong critique of religion and the corrupt practices emerging out of this institution. I became interested in Ray's interventions and adjustments that he brought in his film to expose hypocrisy and religious corruption. I was also very much interested in showing how Ray relates the evils to his contemporary time and place to make it a local experience.