Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat.In deze zesde editie is meer aandacht voor de rol van salescoaching en training bij personeelsontwikkeling en omzetgroei, het toenemende belang van ethiek en duurzaamheid bij salesmanagement, het belang van wendbaarheid in het vak en de steeds groter wordende rol van digitalisering op het salesvak. Daarnaast wordt er nu dieper ingegaan op vaardigheden als social selling en multichannel selling, het belang van salesleadership voor salesmanagementfuncties, veranderingen bij aanbestedingen die accountmanagement beïnvloeden en de effecten van handelsboycots en importheffingen op internationaal zakendoen. Het boek is bedoeld voor studenten van commerciële hbo-opleidingen en studenten die het diploma NIMA/SMA Sales-B willen behalen.-Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;-leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven; -met uitgebreide online ondersteuning; Bij bet boek biedt Noordhoff een online omgeving met uitgebreide extra ondersteuning, Prepzone. Studenten vinden er een begrippentrainer, flitscolleges en toetsvragen. Docenten kunnen er terecht voor praktijkcases, voorbeeldopdrachten, collegesheets en PowerPoints met ondersteunende figuren en tabellen. Ook kunnen docenten met Toets-op-maat hun eigen toetsen samenstellen.De auteursGerbrand Rustenburg is actief in de marketing- en verkoopadvisering en incompanytrainingen, onder andere voor de retail- en dienstverleningssector. Daarnaast is hij als parttimedocent aan verschillende commerciële en bedrijfskundige opleidingen verbonden, bijvoorbeeld van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en de Hogeschool Utrecht. Als co-auteur en redacteur heeft hij gewerkt aan verscheidene marketing- en salesboeken. Arnold Steenbeek is een gepassioneerd trainer, coach, ondernemer en auteur. Hij heeft inmiddels meer dan 45.000 salesprofessionals bereikt, waarvan een deel over de hele wereld werkt voor wereldberoemde bedrijven. Hij traint, coacht, presenteert en publiceert regelmatig over verkopen en salesmanagement en is onder andere actief lid van de Sales Management Association (SMA).