Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Advertising as well as Marketing to the rural consumers is an altogether different ballgame. Here, life of the people revolves around traditional or cultural beliefs and values rather than on rationality and pragmatism. No wonder then, that customer perception of brands here plays a pivotal role in customers'purchase decision-making for various product categories and hence understanding that has significant relevance for marketers. Ethics in advertisements play a very important role in forming and molding the customer perception for their brands.Not much research was carried out earlier on the impact of ethics in advertisements on the customers' perception of brands in the context of rural India. This book is an attempt to fill that knowledge gap. It is based on a research conducted in rural areas of Uttar Pradesh-the biggest state in India in terms of the population. It was thought useful to come up with the outcome of a research on the issue of customer perception of brands based on ethics on advertising which carries a huge significance in the world of Marketing.