Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
I strongly belief that the route to customer satisfaction is through employees, especially for service businesses where customer interface is a critical part of the delivery process. The current book builds on the research on positive influence of employees perceptions of service climate and service quality on customer satisfaction. We test a model between employees perceptions of service climate, capability, quality and employee service behaviors, with customer satisfaction in a State Government agency. Results show that management practices related to coordination and service emphasis positively impact employee service capabilities. Employee service behaviors and service capability positively impact employees' perceptions of service quality. Only employee service behaviors have an impact on customers perceptions of service quality. No relationships were found between employees' perceptions of service capability or service quality with customers perceptions of service quality. Results using HLM indicate that HR practices, service emphasis, service behaviors and service capability positively impact and interpersonal relationships negatively impact customer satisfaction.