Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Accompanied by photographer Anaik Frantz, Francois Maspero embarked on a journey along the RER, the express subway which leads through the Paris suburbs. Getting off the train at each stop, he and Frantz present a picture of daily life in France which tourists seldom see: a world where names don't make sense, where immigrants from Burkino Faso live in run-down tower-blocks called Debussy on the avenue Karl Marx, their children dodging the police between the lycee Jules Valles and the Yuri Gagarin youth-club; a world where there are still memories of the Commune, the Popular Front or the camp at Drancy from where French officials sent a hundred thousand Jews to Auschwitz; a world where no one is a racist, but National Front posters are everywhere. Maspero's aim is to put this world back on the map.