Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The largest ship ever built for the transatlantic route to Canada was the 'Empress of Britain'. But it wasn't just size that made the 'Empress' Britain's greatest liner - her interiors were the finest ever seen on the Canadian route. Designers from W. Heath Robinson to Edmund Dulac created sumptuous interiors while the naval architects of John Brown's at Clydebank designed the exterior. In winter, the 'Empress of Britain' became the most luxurious cruise ship, undertaking world cruises to such exotic locations as Hong Kong, Cuba, Singapore, and South America. In 1941, her career was to be cut short by a lone German bomber that straddled her with bombs. She caught fire and was left to burn, being finished off by a U-boat. It was a tragic end for Britain's greatest liner.