Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Riedel en Ritme Vlaamse Taalriedels. Cursistenboek Nederlands leren is niet alleen woorden bi elkaar zetten in een zin... Je moet ook de juiste zinnen kunnen combineren, je moet alledaagse uitdrukkingen kunnen gebruiken, je moet met het juiste ritme en de juiste intonatie spreken. In dit boek voor de beginnende en halfgevorderde anderstalige student die Nederlands leert, staan een 35-tal riedels: alledaagse dialogen met typische formuleringen, op een muzikaal ritme. Ze gaan over het weer, over bezoeksituaties, over administratieve problemen,... Je vindt in dit boek niet alleen alle teksten en foto's van de riedels maar ook de cd. Misschien gebruikt uw leerkracht dit boek in de klas (centrum voor volwassenenonderwijs, basiseducatie, onthaalklas,...) en oefent zij met u de riedels. Misschien werkt u er alleen mee. In beide gevallen geldt: eerst luisteren, dan samen met de cd spreken. Als je vaak naar een riedel luistert, zal je de tekst na een tijdje helemaal begrijpen. Dan kan je proberen de tekst met de cd samen uit te spreken. Zo zullen deze riedels je helpen om in dagelijkse situaties vlot te spreken.