Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A leading figure in the New British Sculpture movement of the early 1980s, Richard Wentworth (born 1947) uses photography to register chance encounters of oddities and discrepancies in the modern landscape, expanding the possibilities of sculpture into the public realm. Documenting Wentworth's ongoing series Making Do and Getting By, the book's 750 images document excess--a creativity beyond functionality, something transformative that lurks beneath the surface intention in acts of ordering and repair. In one image, a car door serves to mend a fence; in another, wooden crates are wedged into a doorway. Wentworth seizes on this rupture between object and intended function, object and meaning. In Making Do and Getting By, Wentworth redefines the art of the human hand with a light and witty touch.