Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book presents the recent achievements on the processing of representative user generated content (UGC) on E-commerce websites. This large size of UGC is valuable information for data mining to help customer/object profiling. It provides a comprehensive overview on the concept of customer credibility, object-oriented review summarization technology and content-based collaborative filtering algorithm. It covers a feedback mechanism which is designed to discover customer credibility, which is used to define the professional degree of review content; product-oriented review summarization for restaurants or trip arrangements, and introduced content-based collaborative filtering for product recommendation.