Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Après le succès de la première édition (260 000 exemplaires) « Réseaux d'influence » lève le voile. Du Racing Club de France, aux Francs-Maçons, du Cercle Munster de Luxembourg à la Confrérie du Vin de Suresnes, ce guide s'adresse à ceux qui veulent réussir leur vie professionnelle, choisir un club, ou - tout simplement - satisfaire leur esprit de curiosité. Parmi les nouveautés, un « Qui est où » des grandes personnalités, une rencontre avec les meilleurs clubs européens, et le premier palmarès des 50 plus puissants réseaux d'influence en France. Diplômé de l'École supérieure de commerce IPAG de Paris, Alain Marty a débuté sa carrière en créant - à 20 ans - une entreprise, qui exportait des produits de luxe français en Chine Populaire. Aujourd'hui, ce spécialiste des problématiques « Fidélisation, motivation et conquête » est reconnu comme l'expert - en France - en matière de « club ». Il se consacre à « Stratégie Club », l'agence conseil en communication et marketing relationnel leader dans la conception et l'animation de clubs d'entreprise : Club Jaguar XK, Cercle Gosset, Club Carita, Club Hutchison Telecom, Cercle Xaar Assurance, Club l'Essentiel du Management, Club Ford Entreprise, Club Equant, Club Chèque-Vacances, Club Pilot… Passionné par le vin, Alain Marty est également le président fondateur du Wine & Business Club à la Résidence Maxim's, co-anime la chronique hebdomadaire « Cep sur Cep, histoire du vin » sur BFM (96,4 à Paris), et développe « Vin et Événement », agence conseil en communication événementielle spécialisée dans le vin.