Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Leading social research methodologists and evaluators address the issues of research design in this second of two volumes inspired by the work on Donald Campbell and sponsored by the American Evaluation Association. The book considers issues such as: quasi-experimentation; the proposed conduct of social inquiry; ways to take account of threats to validity; plausible rival hypotheses in measurement and design; subject selection and loss in randomized experiments; the use of evaluation to assess the validity of computer simulations; method variance; and time series experiments. Applied researchers who want to improve their research designs will find this book a compelling and thought-provoking read.