Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The recording studio is a performance setting in which popular music performers often produce multiple takes, using particular strategies to vary outcomes in search of the 'perfect take'. However, repetition offers the opportunity to discover the unexplored liminality between what we expect to hear and what is performed. Observing multiple takes of one's own recorded performance within the temporal limits of a vocal recording session yields qualitative data to create an ethnography of both the process and the Work itself. Presenting artefacts from a recording session in conjunction with an autoethnographic text provides a demonstration of how evolving external cues, and internal cognitive scripts interact with technology and social conventions in the recording studio to impact a popular music musician's performance and, in effect, the creation of a new Work.