Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wie wirkt sich die Omnipräsenz digitaler Medien auf Religion aus? Welche neuen Formen religiöser Kommunikation entstehen, welche traditionellen Praktiken geraten unter Druck? Das Lehrbuch analysiert den Wandel kommunikativer Praktiken von religiösen Akteuren in erweiterten Medienumgebungen. Die Untersuchung verbindet medien- und religionswissenschaftliche Ansätze mit empirischen Fallstudien. Der Band richtet sich an Medienwissenschaftler:innen, Religionswissenschaftler:innen, Religionssoziolog:innen, Theolog:innen sowie alle Studierenden, welche die vielgestaltigen Schnittstellen zwischen digitaler Transformation und religiöser Praxis erforschen wollen.