Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nirgendwo kommt der Staat der Personlichkeit des Einzelnen so nahe wie in der Schule: Sie ist zugleich ein Ort der Bildung wie auch der Personlichkeitserziehung und der Integration der heranwachsenden Generation in die Gesellschaft. Der vorliegende Band widmet sich den einzelnen Diskussionsfeldern, in denen das Verhaltnis zwischen individueller Religions-, Weltanschauungs- und Gewissensfreiheit sowie dem staatlichen Interesse an Bildung, Erziehung und Integration durch Schule zur Sprache kommt und gleichsam stellvertretend fur die Gesellschaft insgesamt verhandelt wird. Mit Beitragen von: Reiner Anselm, Sabine Anselm, Tarek Badawia, Guy Beaucamp, Philipp W. Hildmann, Stefan Huster, Kai Uwe Jacobs, Matthias Jestaedt, Johannes Matzko, Hans Mendl, Jean-Marc Meyer, Jochen Rozek, Wolf-Thorsten Saalfrank, Hendrik Stossel, Heinrich de Wall, A. Katarina Weilert