Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Religious education is always a local or regional practice. This is evident in the studies in the present volume on religion and education. The production and the transfer of knowledge in this field are particular and take place in certain historical contexts, so that both can be understood as historical processes. With regard to these theoretical assumptions, the authors of the present volume deliver case studies concerning religious education research in Germany, Ireland, Sweden, Argentina, as well as other countries. Several questions from these contributions might be relevant for further studies: Is religion being underrated in educational research? Is education, on the other hand, being underrated in religious studies? Do these questions depend on national traditions in educational as well as religious research? Are there transnational exchanges between countries through networks, guilds and media? And finally, what might be the additional benefits of such research compared to international comparative studies?