Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Immediate Experience and the Mediacy of Research: Interdisciplinary Studies in the Objectives, Concepts and Methodology of Empirical Research in Religion
This volume deals with the question of how the immediacy of religious experience can best and scientifically apt be presented? Twelve internationally renowned scholars from Europe, North America, and Africa approach this fundamental issue drawing from their expertise in theology, the philosophy of religion, cultural anthropology, and the social sciences. In doing so this volume relates to a broad scope of religious experience from various cultural and religious contexts.