• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Relationship-Oriented Sustainability Marketing

Concepts, Challenges, and Opportunities

Guido Grunwald, Ali Kara, John E Spillan
€ 244,45
+ 488 punten
Pre-order nu, verschijnt op 19/06/2025
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book explores sustainability marketing through the lens of stakeholder relationship-related concepts, with a particular focus on stakeholders within global value chains, relationships with the public, and those affiliated with governmental entities. Addressing a perceived gap in the current literature, the chapters delineate contemporary challenges and propose potential solutions for each stakeholder group, prioritizing the strategic and cross-instrumental dimensions. Offering a comprehensive examination of relationship-oriented sustainability marketing in the contemporary landscape, this work will acquaint researchers with the challenges related to stakeholder engagement in sustainability marketing and advance scholarship on effectively managing stakeholder relationships.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
260
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031883484
Verschijningsdatum:
19/06/2025
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 488 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.