Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Quality teachers are one of the best determinants of student achievement. Factors like teacher development, teachers' ability, and teachers' experiences account for students achievement than most other factors. This study intends to show how Reflecting Teaching can be effective way of teacher development at tertiary level in Bangladesh. In this research monograph, the researchers made an attempt to evaluate the impact and application of Reflective Approach or practice in Teaching. They also tried to investigate the role of Reflective Teaching in developing the learners speaking and reading skills in the EFL classes at the tertiary level in Bangladesh. As Reflective Teaching has gradually claimed its positive position in the teaching and learning environment across the world, an examination of its role in the development of language learning and teaching strategies should be conducted in a view that how this practice of Reflective Teaching facilitates the learner's learning and what should be the role of the teachers in fostering it.